Jak kupować?

Dołożyliśmy starań, aby kupowanie w naszym sklepie było proste i wygodne. Zadbaliśmy o czytelność stron naszych produktów i łatwość nawigacji przy wyborze towaru.

 Jak szukać interesującego mnie produktu?

W lewym menu znajdziesz interesujące Cię kategorie produktów do wnętrz: meble, kominki, biokominki, akcesoria kominkowe, donice oraz dodatki do wnętrz  jak i ogrodów: meble, grille, paleniska, prysznice ogrodowe, donice. Postaraliśmy się, żeby możliwie najtrafniej dopasować produkty do odpowiednich kategorii i je opisać.Na przykładzie kategorii kominków - jeśli nie jesteś zdecydowany czy bardziej interesują Cię kominki ze stali czy też ze steatytu, możesz najpierw przejrzeć wszystkie produkty zgromadzone pod kategorią ogólną "Kominki na drewno", natomiast dla zdecydowanych na wybór konkretnie np. kominka ze steatytu polecamy wejście bezpośrednio w kategorię "Kominki ze steatytu". 

Istnieje również inna możliwość wyszukania interesującego Ciebie produktu - w lewym menu znajdziesz wyszukiwarkę. Wystarczy wpisać szukaną frazę, a wyszukiwarka znajdzie odpowiedni produkt.

W naszym sklepie masz również możliwość skorzystania z przechowalni. Przy opisie produktu znajduje się opcja "dodaj do przechowalni", dzięki temu masz możliwość najpierw porównania wybranych produktów i dokładnego zastanowienia się przed dokonaniem zakupu.

 Gdzie znajdę informację o terminie realizacji?

Przy opisie każdego produktu znajduje się wstępny termin realizacji. Po dokonaniu zakupu otrzymasz od nas niezwłocznie potwierdzenie terminu realizacji liczonego od dnia zaksięgowania wpłaty. Warunkiem utrzymania terminu realizacji jest zaksięgowanie wpłaty do 3 dni od dnia zakupu.

Jak dokonać zakupu?

Chcąc dokonać zakupu, dodaj produkt do koszyka. Koszyk sklepowy służy do przechowywania zakupów do czasu "podejścia do kasy", czyli do momentu finalizacji zamówienia w naszym sklepie. Każdy towar, który zamierzasz kupić, musisz najpierw włożyć do koszyka. Umożliwiają to odpowiednie przyciski przy każdym z produktów. Wyjątkiem mogą być towary chwilowo niedostępne, których włożenie do koszyka jest niemożliwe. Zawartość swojego koszyka możesz modyfikować w dowolnej chwili przed finalizacją zamówienia. Każdy produkt możesz usunąć z koszyka, wpisując cyfrę "0" w polu "Ilość". Pole to służy również do zwiększania ilości wybranego produktu. Jeżeli chcesz kupić więcej sztuk, wpisz w pole wybraną liczbę. Po każdej zmianie ilości któregoś z produktów w koszyku, naciśnij przycisk "Przelicz koszyk" tak, aby jego zawartość została zaktualizowana.

Gdzie znajdę informację o dostępności produktu?

Informacja o dostępności produktu podana jest każdorazowo przy opisie produktu, jednakże mniej na uwadze, iż dostępność produktu może nagle ulec zmianie, o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany przez nasz zespół.

Jeśli bardzo zależy Ci na szybkiej realizacji, poinformuj nas o tym.

Jak dokonać płatności?

Płatności należy dokonać poprzez przelew należności na podany poniżej numer konta sklepu:

ALIOR BANK

27 2490 0005 0000 4500 8425 6129

Conmoto Polska ul. Podgórna 39 skr. 20

87- 100 Toruń

Po dokonaniu zakupu otrzymasz od nas informację drogą mailową z dokładnymi danymi do wykonania przelewu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl